Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Paula - 26 oktober 2009 14:26

I torsdags och fredags var jag på konferens, och är man på konferens i huvudstaden så är det ju middag på kvällen. De hade bjudit in en trubbadur som såg till att vi hade sångtävling - lite som så skall det låta.

Jag skrålade naturligtvis trotts att jag var förkyld... Säkert på fel sätt också utan magstöd. Någon som är sångpedagog?


Nåja det staffade sig direkt för på fredags morgon kunde jag inte prata och jag är fortfarande fruktansvärt hes.

Kul för andra men svårt att göra sig förstådd på jobbet kan jag säga.


I helgen gjorde vi kul saker: viltspår och vallning.

Storm var övertygad om att något skulle komma ut från skogen och äta upp henne när hon gick viltspåret. Men hon fixade det och det var en mycket stolt liten 7 månaders valp som fick bära klöven tillbaka sedan. valla får var lättare sa hon - kaxig liten därCool

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards