Alla inlägg den 23 november 2009

Av Paula - 23 november 2009 19:29

Tänkte visa detta:

   

Hur fint halsband har inte hon fått?

Jag köpte det i somras av en agilityfrälst och tycker det är så fint.

Nu äntligen har jag fått tag i hennes hemsida: http://www.madewithlovebyvs.se/


På hundar som drar mycket så kanske det inte är att rekommendera - men alla har väl pli på dem eller...


Hum nja inte jag - Sussie får inget förän hon är gammal och grå.


Men fina Lotis kan ha ett sådant utan problem, det kan Fixa också och om jag får som jag vill så skall Storm också kunna gå fint i koppel.


Kommentar - nej inte gett upp Sussie. Men realistiskt - lära henne att gå fint i koppel tar nog några år till. Hon är så intresserad av allt som händer att hon glömmer och så tokdrar hon igen. Men Lös - då har vi kontroll hon går fint och så trevlig så. Den delen är så bra med henne att jag kan ta att hon inte går perfekt i koppel.


  

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards