Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Paula - 4 maj 2009 11:26


Ja nu är egentligen processen med att tillsammans med valpköparna välja vilken valp som skall till vem över.

En liten kvar som inte fått "sin" ägare än - ja inte ledig. Måste bara prata med de som sagt att de vill ha valp så att alla är nöjda.


Men sedan har vi ju en kanoon parning som kommer. Min drömkombination egentligen. Fixa skall paras med Leo. Och det bör bli nu i maj för det är nu ungefär 1 år sedan Fixa löpte. Så vi väntar inte på nästa löp (För då är hon över 4), hur hon nu tycke att 1 år mellan löpen var bra...  Jag hade tänkt spara en efter Fixa och Leo själv. Men så när Sussie fick sin sista kull nu så känner jag att jag skulle ångra mig om jag inte sparar den blå tiken. 


Hon är en huligan, men helt underbar. Social, orädd. Vi får se när hon växer upp jag kanske ångrar mig när hon är unghund, men just nu känns det helt rätt.


Hoppas bara det finns lite valpköpare som kan inse vilken fin kombination det är med Fixa och Sussies son Leo. Det kommer bli riktiga arbetsmaskiner det. Ojojoj... Kan bara tänka vilken fart de kommer att ha i arbetet. Men kanske inte en hund man kan sälja till en soffpotatis direkt.


Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards