Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Paula - 1 juni 2008 18:12


Jag och Johanna var och träffade ett par trevliga människor i helgen.

Både Johanna och jag mötte våra överkvinnor.


Jag gillar mat och dryck men dessa två - ja vad skall man säga de låg hela tiden hästlängder före.


Johanna pulade inte med Pia eller Tina, men näst intill. Det var mycket prat om vad man kunde göra i deras vedeldade bad i ruinen, men det var för varmt att fylla i och testa tyckte de alla tre. Men annars såg det ut som att Johanna kunde fått sig en liten trekant om hon ville. Pia är en bastant kvinna med ett burdust och manhaftigt sätt. Ganska likt Johannas eget, jag tror det attraherade henne.


Pia och Johanna drack som kosacker eller amasoner, de trestade allt som fanns att testa av dryckvaror: cider, champagne, grogg, shottar och varvade med lite snacks och massor med skratt. Johanna hade här sin överkvinna i att hinka i sig för Pia drog också till med öl och vitt vin. En salig blandning.


Jag och Tina höll oss till tysk vit Riesling till stora delar, men Tina fyllde på med öl, dinkar, champagne och shottar. Jag kännde att detta sällskapet hade jag ingen möjlighet att hålla jämna steg med, så jag tog det ganska lungt.


Jonas var med och nattades i husvagnen vid 11-tiden på kvällen, jag följde efter när de andra tre började prata om att klättra upp på taket och titta på stjärnorna och sätta fast en av takplåtarna. Jag tänkte om Johanna skall få sin trekant är det nog bäst att jag försvinner.


Men strax efter att jag tagit min tillflykt till husvagnen så somnade Tina i stolen och lyftes in i sängen. Pia och Johanna satt uppe och drog rövarhistorier till kl 3-4 på morgonen.

Pia luktade inte som nyponrosor på morgonen det kan jag lova!


Johanna däremot var faktiskt förvånansvärt fräch, hon kanske fuskade och tog varannan vatten? I sådant sällskap kan det vara smart.


Ja hundarna de hade jag nästan glömt - de terroriserade Tina och Pias lille Jack Russel hane. Han hade jättekul faktiskt, men han fick tänka på var han satte sina små tassar. En Jack Russel är en tuff liten ras, denna lilla kille är 8 månader och han fick springa mycket! Fixa och han hade så kul. Vid ett tillfälle stod han under Fixa och slet i pälsen på hennes mage - sedan fick han springa fort och blev nedtacklad för lite brottning på gräsmattan.

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards