Alla inlägg den 14 december 2009

Av Paula - 14 december 2009 20:09

Förutom attt blogga och berätta för omvärlden att Camilla nu blivit en vacker mogen kvinna så gjorde vi lite julpyssel igår.


Tja Camilla uppskattade säkert inte mitt förra blogginlägg trotts att jag skriver att inget går upp mot en mogen kvinna med former på rätt ställe - förstår inte det... Jag är faktiskt inte ironisk alls utan menar att en kvinna inte skall vara trådsmal och kantig utan mjuk och rund. Nåja min åsikt.


Men tillbaka till julpysslet. Kaneldoftande stöpta ljus i blått, vitt och rött. Inte illa eller hur?

Så kommer det att bli julgodis i påsar som vi gjort själva näste helg.


Kan inte annat än att säga att jag känner mig som om sådana pyssel är min grej faktiskt. Det är kul att komponera och göra små egna grejer som ingen annan har gjort. Som då egna små godis påsar i tyg med lite knäck och kola i - lovar ingen har gjort precis likadana   

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards