Alla inlägg den 27 december 2009

Av Paula - 27 december 2009 18:48


Ja det är liv i denna bloggen nu för tiden. Bara prat om livet med barnet och hundarna och inga diskussioner eller påhopp. Jag börjar kanske bli gammal.


Nä, jag tänker ut en del bloggämnen som kanske hade upprört. Men så tänker jag lite till...


Ibland har man bara ingen lust att uppröra. Fast endå lite.


Här är lite exempel på saker jag har velat skriva om:


Vilka kriterier har man för de som skall bli domare till SM?

Vem kan välja de domarna till VM?

Instruktörer med liten erfarenhet som med marknadsföring kan ta massor för kurser.

Skadade hundar som inte får vila nog utan tävlas innan de är friska - har vi ett boskapsförhållande eller vänskapsförhållande eller arbetsförhållande med våra hundar?

Nya banor att träna på.

Ouppfostrade ungar är det värsta jag vet.

Inlärning av slalom med en unghund - hur får man dem att älska slalom och göra det snabbt?


Men det har inte riktigt blivit de teman utan mer om livet.


Idag har vi tränat hundarna innomhus och simmat Lotis. Lotis var mycket skeptisk men efter någon minut rörde hon sig som en fisk i vattnet och använde höger och vänster sida lika bra. Hon kunde simma i 10 minuter utan att vara helt slut - härligt.

Sussie fick också simma för hon är lite tjock just nu.


Ha det bäst folket - här njuter vi som bara den!

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards