Alla inlägg den 11 november 2007

Av Paula - 11 november 2007 18:32


Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska gå in och läsa på ens egen hemsida för mer information.



Mina små egenheter:

Jag älskar att simma, det spelar inte någon roll att det är kallt. Och ligger det saker på botten så måste man ta upp dem. Näckrosor plockar jag upp med skälk.


Jag tycker att hundar de skall gå på marken, sedan finns det ibland några som bärs av de där mattarna, då måste jag hoppa upp och kolla så att de mår bra


När jag får beröm så hoppar jag upp och pussar min matte, hihi hon har fått lite ont ibland säger hon, men jag blir så glad ibland att jag bara måste pussas och då är visst tänderna ivägen ibland.


Jag är snabbast - den som påstår något annat har inte alla fakta!


Jag gillar att vi är många ibland har matte verkligen fattat det och jag får vara ute med många kompisar - så många som möjligt är bra. Då kan man springa runt med vem man vill.


Jag älskar strumpor, de skall vara använda. De luktar och smakar så gott!

Jag bär dem mer än gärna långt inne i munnen. Om jag är riktigt glad så ylar jag samtidigt.


De sussie utmanar är: Loppan, Stuff, Rifka, Kebban, Luna och Tosca

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards