Alla inlägg den 6 december 2008

Av Paula - 6 december 2008 19:19


Jag tänkte att ni skall få en bana att träna på. Det är en klass 2, men vi satte upp den för några i klass 3 för några veckor sedan och de fick rejäla problem innan slutet.

Kanske gick lite fort?

 

Nej föresten ni får en agility 1 också:



Av Paula - 6 december 2008 19:10


Idag åkte Magne iväg för att döma i Stockholm. Det är trist!

Jag har roat mig med att läsa ut en bok och baka grova tekakor. Tänkte att jag och Jonas skall ta och mysa med dem sedan.


Jonas är så söt ha har varit på spökkalas och är sminkad med ett gapande blodigt sår i pannan - han tycker att det är jättehäftigt!


Så Jonas är på gott humör för han skall få sova i pappas sän i natt. Får se om han ligger still...


Ja, jag känner för att dricka lite vin, men har ingen att dela en flaska med idag. Tråkigt. Får vänta tills jag har nått att fira.


Å men det skall bli kul att se om banan fungerar bra imorgon. Magne dömer agilityklass 3. Den banan vill jag tävla på - flytig och snabb, men samtidigt så många ställen där det kan bli fort och fel. Kul!


Imorgon kan jag lägga upp den här så får ni se. Tja vissa hade kanske tyckt att det är klass 2 över den. Men det är innomhus på matta så det är viktigt att det inte blir för tvära svängar och trixigt för då blir det inte kul för hundarna.

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards