Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Paula - 3 mars 2009 10:50


Igår snöade det massor, och idag är det regntunga skyar.


I och med att det varierar så mycket just nu känns det som om det är nära nära att våren kommer.


Ja men känner ni inte hur det är ljusare och ljusare och mer runt 0 än minus?


Till och med Jonas som älskar snön vill att det skall bli vår och varmare nu.


Men det är nära jag känner det i benen, de vill ut och röra sig. Men ännu är det lite svårt för det är isigt och halt på så många ställen.


Sussie börjar bli så rund och fin, och hon är definitivt dräktig. Hon är go och glad och vill mest gosa. Hon får dock vara med när vi tränar och är så lycklig, men det går inte så fort och hon nöjer sig med några minuter.


Jag har tittat på melodifestivalen och är lite besviken, inte över röstningen. Jag bryr mig inte om röstningen, för jag har aldrig röstat och kommer inte göra det heller. Men däremot tycker jag inte att låtarna är så starka: Snälla , snälla skicka inte en mellanmjölkslåt i år.


Men nu skall jag fundera på vad vi skall snickra nästa gång.

Fasta hyllor i ena förådet tänkte jag. och det kan man påbörja ikväll.

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards