Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Paula - 29 mars 2009 09:48


Jag inser att jag har lovat att skriva vilken lösning det var på kombinationen som vi använde i Norge. Så här såg den ut - för er som har glömt:


Den som lyckades bäst och fick snabbast tid på denna banan tog hunden över fyrkantiga 5 åt höger runt hinderfångaren mot tunneln sedan upp mot fyrkanti 6 och A-hindret.

Han fick till en sådan fart utan stopp att han slog de andras tid med över 1 sekund.


Här går livet i väntans tider, för Sussie skall ha sina valpar vilken dag som hellst. Fast det blir först på onsdag tror jag.


Har lovat bilder som inte har kommit upp. men det kommer nu tänkte jag. Magne tog en bild på magen igår. Men hon är ju svart så det syns inte så bra.


Hon är så go nu, hon kommer och vill att man skall hålla i magen och känna när de sparkar. hon är med ute och letar efter fina hålor. Vi har fått sätta för ingången till utrymmet under verandan för där inne har hon varit och grävt. Inte för att jag tror att hon vill föda där men man kan inte göra annat än det instinkterna bestämmer.

Hon äter upp allt hon kommer åt. Fixas mat tar hon ofta nu. Stackars Fixa ser mest olycklig ut, för man kan inte säga till stora Sussie att låta bli hennes mat.


Har gjort en ny omröstning, hur många valpar tror ni att det blir?

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards