Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Paula - 29 oktober 2007 14:46

 

Till helgen skall Sussies Valpar få testa vallning.

Det skall bli kul att se om de har något intresse.

Sussie har vi testat tidigare och hon är ju en tuff brud, men vallning är svårt så vi har inte kommit så långt eftersom vi saknar får.

 

Vi har också en grupp dvs Belles valpar där vi har Fixa och de skall också med på samma vallhelg. De har testat lite mer och har visat stort intresse. Jag skall försöka mig på att ta mig runt hagen. Jag tycker detta är svårt det är som agility med hinder som rör på sig. Dessutom är hindren oberäkneliga, de kan byta riktning och springa iväg – dessutom kan de attackera hunden. Har aldrig hänt på agilityplan. Nja finns nog någon hund som kan tycka att gungan attackerade tex…

 

Jag känner att detta är jättekul, men samtidigt känner jag mig oerfaren. Kan ganska mycket i teorin, men väl inne så kan man lätt känna sig som ett kylskåp i djupsnö medan andra gånger så känns det så lätt så lätt.

 

Lynx skall få följa med – så får vi se vad han tycker om att träffa alla släktingar.

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards