Alla inlägg den 12 april 2008

Av Paula - 12 april 2008 12:28


Ja vad skall man säga om den rubriken som jag såg på Aftonbladet.

Gudrun kanske var inne på samma spår når hon tyckte att Magne skulle få många kramar när han fått bett i handen. Men artikeln baserades på var det välbefinnande som infinner sig om man har sex och då orgasmer i synnerhet.


Jag vet inte hur väl det fungerar - Magne har fortfarande ont i handen och dessutom ont i ryggen, kanske på grund av att ha lyft spetsen med en hand... Inte tänkte han på att lyfta med benen då det lovar jag!


Ja vi får väl testa.


Nu spelar Jonas och Magne Lego starwars tv-spel. Jonas har spelat mycket och skäller på Magne när han gör fel. Det är riktigt kul att se.


Jag funderar på goda viner. Jag har Faustino I som favorit bland röda, men Rooderberg var gott fast det finns flera andra. Vita viner där är det de tyska som jag tycker bäst om, om det inte är till maten som man menar.

Har ni några andra tips?



Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards