Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Paula - 2 februari 2008 15:44


Idag började bra med att min underbara familj kramade mig i sängen.


Sedan fortsatte dagen med att vi åkte och tränade -  men det gick uselt!!!

Så jag promenerade därifrån och beslutade mig för att jag måste förändra lite saker. Främst måste jag komma i form om jag skall klara av att träna min underbara hund på det sätt hon förtjänar.


Det är jobbigt när man kommer till insikt med att man inte räcker till för det man själv vill göra. Men nu har jag köpt in lite hjälpmedel - skall kickstarta och dricka mig till en mer slimmad uppenbarelse.


Sedan när jag kom hem så upptäckte jag att anmälan för Dania Cup har öppnat. Så snabbt gick jag in och anmälde alla tre hundarna. Då fick jag ett mål! Jag skall vara i mycket bättre form i juli! För jag skall springa som en gud i Danmark.

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards