Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Paula - 20 februari 2008 23:50


Ja att det var svårt tror jag.

Något som var ganska tydligt för mig var också att Petter, Mia och Magnes banor blandas ihop. Det kan ju vara så att de faktiskt har lite samma "stuk" på banorna.

Men den som säger att detta är en typisk bana för den och den domaren - ja så lätt är det nog inte.


Här kommer i alla fall svaret:


Bana 1 - Camilla Brundin


Bana 2 - Petter Nordlien


Bana 3 - Tommy Hagström


Bana 4 - Anders Bergqvist


Bana 5 - Magne Alden



Mia - ja hon har faktiskt en egen sida - där ni kan titta på hennes banor, men hon fick inte vara med - bara ett villospår från min sida.


  • Åsa - bra 3 rätt
  • Eva - med ditt kanske Magne - 1 rätt
  • Anna - tja plugga in lite mer banor - men Mia på Petters bana och Petter på Magnes förstår jag. - Jag ser också likher hos de tre domarna. (menar inte fysiskt)

Sedan att Anders och Camilla har lite likheter - ja kanske det.


Men som sagt så svårt var det.


Men nu har ni lite mer banor att träna på - men vilken klass är det på banorna jag lagt upp från domarna?


Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards