Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Paula - 2 juli 2008 10:25


I måndags kom Arne som är Magnes bror. Han hjälper till med allt möjligt. De har tagit ner tapeten i Jonas rum och spacklat och slipat och nu målar de rummen blå. Rummen är rätt han får 2 st. Ett sovrum och ett lekrum.


Jag tycker det är jätteskönt att Arne är här då kan jag pyssla med annat. Igår ägnade jag hela dagen att skruva upp trådbackar i alla gardrober - fy vilket jobb det var. Men det blir bra! Nu kommer vi att få plats med våra kläder.


Ja jag har inte så mycket roligt att skriva denna gång - eller kanske?


I måndags hade vi besök av en het singel 40+, och Arne är ju också singel! Men nepp tydlig svalka var det.


Men denna brunett är en het singel, frågan är om hon får vara singel så länge till? Hon har redan fått flera anbud, men just nu har hon bara skoj.

Så vet ni någon helt singel kille runt 40 i Göteborgstrakten så kan jag förmedla kontakten.


Vi har fått hjälp tidigare, en söt tjej var här och hjälpte till att måla listerna i köket. Hon är jätte välkomen tillbaka - inte för att måla utan bara för att slappa och ha det bra.


Jag har lite att göra idag - stoppa in kläder i gardroberna. Och så är det så fint väder, jag kan ju fixa i trädgården istället. Hum, ja kanske.


Jag går och väntar på att Leo skall få in röntgen resultaten i SKK-hunddata, men det är världsutställning denna veckan så vi får säkert vänta tills de är klara... Inte kul när man väntar på ett resultat!


Just nu börjar det lukta omelett här, jag har stoppat in en omelett i ugnen, skinka, ost och tomat blev det. Umm luktar så gott!!!

Detta medan Magne och Arne målar Jonas rum som bäst - och jag tar en stunds paus och skriver här. Hum ja jag tar igen det sedan.


Nu vill vi gärna ha besök! Ni är välkoma arbetsglada som arbetsskygga! Verandan är stor och många sittplatser har vi och inhägnad tomt för de som vågar ha hundarna tillsammans med våra!

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards