Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Paula - 9 juli 2008 14:06


Pia är på väg hit, de skulle bara till systemet först Johanna och hon. Ojoj det blir nog en blöt kväll. I dubbel benämning för ute bråkar herr Åskar en bit bort och hotar att komma hit. Men  det gör inget!


Jag har precis tagit en jogging tur med Sussie och sedan tränat lite på en hopp kombination - det var äntligen med besked! Första gången jag tränar på egen tomt! Sedan gick vi en sväng till. Jag joggade inte långt det vågade jag inte - det var länge sedan. Men äntligen en tur springandes - det känndes riktigt bra!


Magne var idag i lägenheten och pratade med den som bor i lägenheten bredvid den vi flyttar ifrån. Hon hade suttit ute igår kväll och blivit lite generad för helt plötsligt hörde hon hur grannen ovanför hade sex på balkongen. Ja vad hade ni gjort i det läget? Jag tar därför och har en lite omröstning i frågan - det kunde vara kul tycker jag .

Av Paula - 9 juli 2008 11:44


Jag har i flera dagar gått och funderat på vad mina allergimediciner är - jag tog en tablett av en annan idag och så började jag titta lite närmare i medicinskåpet. Ja vad tror ni jag hittade där? Jo mina nya allergimediciner. Inte hade jag väl kunnat tro att jag lagt dem på rätt plats nu i flytten - men jodå. Å vad tröttsamt.


Nu skall ni snart få slippa höra om våra flytt bryderier, för Magne kommer nu hem med ett av de siste lassen. Vad jag har gjort - sovit. Helt utslagen. Så vakna och i med allergimedicin så blir jag pigg igen. Men detta tar på kroppen det lövar jag.


Igår var en sådan där dag när alla ringde och så ville de komma på besök, och gärna samtidigt, men det gör inget. Så vi får inte en utan två husvagnar på besök nästa vecka när Gotland drar förbi för att åka upp till Karlstads tävlingsvecka. fast vi åker med till Karlstad skall bli kul att komma hemifrån och se annat än kartonger! Sedan får vi också besök från Trelleborg nästa vecka för hon skall också till Karlstad.


Men det är så skönt att vi äntligen bor så att vi kan bjuda igen efter alla nätter som vi har lånat el och plats hos andra.



Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards