Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Paula - 27 juli 2008 12:00



Får se om jag orkar mig ut idag när det är som varmast. Jag är inte bra på att klara värmen! Det var någon som blev så förskräckt över att jag aldrig varit på solsemester - men då hade jag ju börjat att ligga helt utslagen i 3 dagar innan jag hade kommit igång. Det tar sådan tid innan min kropp klarar värmen.


Hundarna de njuter dock i trädgården, de ligger under träden och njuter. Lotis har hittat sin favoritplats under en rododendron - en buske skall det ju vara men i vår förvildade trädgård är det ett träd. Vi har mycket att hugga ner och ansa, men det gör vi inte nu!


Vi har dock gjort en del med trädgården redan, det är kul att göra om. En del övervuxna rabatter har försvunnit - gräsklipparen har fått dra över det den kunnat.


Hundbad vill jag ha på schemat idag - får se om vi får till det kanske Trolla vill åka med?

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards