Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Paula - 24 juli 2008 12:25


När man har kommit hem efter en intensiv helg med mycket intryck och mycket människor så vill i alla fall jag vara lite för mig själv. Det är inte alltid så lätt med man och barn.


Då är det skönt att förvilla sig in i en bok och bara vara någon annanstans. Sedan tar det en stund och så vill jag åter vara där det händer en massa.


Kanske är man lite osocial, eller så är det bara så att man behöver ladda batterierna en stund!


Nu är poolen uppe och den luktar klor. Jag tycker illa om klorlukten och skällde på Magne över den. Men det är säkert så att den skall lukta, men jag som är en sötvattensbrud gillar det inte, så det blir väl till att ta en tur till en sjö med hundarna för att jag skall vilja ta mig ett dopp. Men ungarna här: Jonas och grannflickan Filicia, de plaskar för det vilda där ute.

________________________________________________


Nu tog jag och tog ett dopp för här är olidligt varmt, i mitt tycke. Magne har fixat så att man inte luktar klor när man går upp - han är underbar min gubbe!


Det var 18 grader varmt - benen domnade inte men det känndes kallt. Nu kännar jag mig mycket piggare och har planerat in en grillafton.


Välkomna!

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards