Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Paula - 14 augusti 2008 21:05


Ja nu skall Magne iväg och döma i Frövi i helgen.

Jag och Jonas och hundarna stannar hemma. Jag vet inte om Magne vill vara ensam eller ej men jag saknar honom redan och han åker först imorgon.


Magne gillar att döma och han gillar att testa nya banor. De som han skall använda har jag sett och jag kan berätta att de är lite småkluriga. Det finns massor av ställen där själva svårigheten är att hålla hunden på rätt linje. För kommer hunden utanför - så oj vad svårt det blir till nästa hinder.


Så om ni ser Magne smyga runt med några unga tjejer, så säg till. Eller om Johanna smyger iväg in till Camilla och Gudrun också för den delen, för jag tror att Johanna dyker upp på denna tävlingen. Hon har pockat på uppmärksamhet nu det sista, och efter vad hon har hört skall Camilla vara där. Då är ju inte Gudrun långt efter.


Johanna hon har haft semester i sommar, hon har varit på rivieran. Hon provade flera vita klänningar för hon anser att de matchar hennes solbränna. Hon har talat om flera vackra kvinnor och skriver brev till flera på en gång. Ja hon är lite rastlös. Jag trodde att Johanna hade träffat sin drömmtjej när hon träffade Pia. Men inte Pia var visst lite för vulgär i hennes smak, så hon fortsätter att drömma om Camilla, och så varvar hon det med Gudrun... Jaja var skall detta sluta.


Så varning Team Brundin - ni kanske får besök i husbilen i helgen!

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards