Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Paula - 24 augusti 2008 19:03


Magne fick sy 3 stygn och kom hem kl 1 inatt.

Han säger att hans hjärta och hjärna sitter i pekfingret just nu. Tror ni att tävlingen idag gick bra? Behöver inte svara på det va?


Jag sprang 7 lopp, sedan var jag helt slut och ville bara lägga mig ner och sova. Alla lopp gick nästan jättebra. Nästan är  min melodi käns det som.


Jaja, jag gillar klass 1 och till viss del klass 2, men klass 3 - jag tycker att banorna blir så knixiga då. Det blir inget flyt och det blir konstiga vinklar. Jag har en hund som hittar linjer och hinder själv - i klass tre är det ofta ett hinder snarare än ett hjälpmedel. När blev det så?


Jag tycker att man verkligen måste börja tänka på linjer och skaderisker. Eller finns det en kurs att gå för att lära sig handla en snabb hund så att man hittar bra linjer???


Nä jag tror att just sådana kurser är det ont om. Ser ni en säg till är ni snälla. När jag håller kurser så pratar jag om detta mycket - att hitta linjen att ge hunden linjen. Men jag har ännu inte varit på en kurs där en instruktör har hjälpt mig med samma sak.


Ja jag vet - jag som är erfaren borde veta själv och på många banor ser jag dem - men när man inte ens kan se banans linjer vad gör man då???

Presentation

Omröstning

Vilken typ av reklam faller du för?
 Reklamfilm
 Erbjudande som 2 för 1
 Reklamblad
 Rekomendationer från en vän

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards